Civcivv sen ne yaparsan bebis aciktigi kadar Allahin ona yazdığı kadar emer 🥰 o yüzden ve ne kadar yazıldıysa da o kadar kilo alir boyu uzar. Mesela sen ve esim minyon kişilerseniz büük ihtimal bebis minyon olur ya da yapılı iseniz yapılı..
Ama 2 saatte 1 emzirmeni dogru bulmadım belki o arada ac kalıyor daha minicik gaz sancisi cekmeyen bebek yoktur.
Ilkte metsil 2. De sab simplex gaz damlasi kullandim tavsiye ederim hangisi iyi gelirse.🌼🤗
Istediği kadar emzir ve damla kullan.