2.5 yaşındaki oğlum hala 5-10 kelimeyi belli belirsiz söylüyor ancak. Ekran hiç vermedik diyebilirim. İlgili olduğumuzu da düşünüyorum açıkçası. Başka doktora tekrar danışmak istiyorum. Bir önceki, farkli bir şehirdeydi ve pek/hiç ilgilenmeden, sorun yok dedi geçti. Bildiğiniz (mümkünse devlet yoksa özel) doktorlar var mı. Genel takibini de o doktorda yapabilirim, güzel olur. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim şimdiden.