AysunFerhat Arkadaşlar bebeğim 3 ay 5 günlük erkek bebek.ne meme ne mama ikisinide emmiyor.İdrarı çok koyu renkte ve çok kokuyor araştırdığım kadarıyla idrar yolu enfeksiyonu geçirebilir diye şüphelenmeye başladım.Böyle bu durumla karşılaşan oldu mu?
Meryemarya AysunFerhat merhaba kızım iki keredir geçiriyor ilkin de kusma vardı aşırı öyle götürdük enfeksiyon dediler şimdide rutin kontrole götürdüm doktor farketti koku az yapma vardı herkes yaz ayı ek gıda alıyor falan diyince pek önemsemedim doktorumuz farketti sagolsun ilaç kullanıyoruz sizde bi götürün rabbim şifa versin bebişlere🌸
zahideege AysunFerhat canım ihmal etme götür 1 hafta önce aynı sıkıntıyı yaşadım idrarda yoğun Bi koku vardı enfeksiyon cıktı idrar ve kültürde 3 gün iğne kullandık şimdi antibotik şurupla devam ediyoruz erkek bebekler için enfeksiyon sebebi sünnet olabilir dedi doktorumuz inşallah ilaclarımız bittikten sonra sünnet ettirmeyi düşünüyoruz
Ashlee AysunFerhat bol bol su vermeye calisin bi duzelme olmazsa ilac kullanin enfeksiyonu sadece suyla atabilirsiniz hemen antibiyotige sarilmayin o son care
AysunFerhat Meryemarya benim bebeğin ateşi kusması olumuyor ama aşırı iştahsız mesela dün gün boyunca biraz anne sütü oda zorla.toplasanda 5 ölçek mama.Yani resmen aç yaşıyor .uykuda veriyorum biberonu yine tutmuyor kafasını çeviriyor .enfeksiyon bu kadar iştahsızlık yapar mı ki