2 gündür kafayı yiyorum bebeğim 1 aylık devamlı her beslenme sonrası kusuyor bazen yatarak emziriyorum bazen kucağımda kafasının altına yastık da denedim olmuyo kusuyo sürekli ıkınınca yapıyor bunu gazını da çıkartıyorum hemen reflü olmasından korkuyorum 😔 sizin bebişlerinizin başına da geldi mi nasıl bi yol izlediniz geçti mi