Emzirirken diğer gögsümden şıpır şıpır süt damlıyo yazık olsun istemiyorum günlük tüm sütler bi poşete konsa neyse ama hemşire her emzirmede tek tek poşetlememi söyledi o şekilde de poşet dayanmıyor sizler nassıl sütlerinizi saklıyorsunuz? Poşetten başka çözümü olan var mı? Birde gögüs pedini ben mi çok kullanıyorum yoksa sizlerde de mi hemen bitiyor? Yorumlarınızı bekliyorum