Suheyda_42 Kızımın saçları dökülüyor 4ay 25 günlük nedenini bilen yada aynı durumu yaşayan var mı doktor kontrolune daha var endişelenmeli miyim
Balkizlarim Suheyda_42 Yeni saç çıkarıyor derler hiç kestiniz mi anadan doğma saç dökülme yapıyor zamanla 😍
Meltemguder Suheyda_42 saç dökülmesi nerdeyse tum bebeklerde olur endişe etmenize gerek yok hatta ne tarafa daha fazla yatiyorsa orada daha fazla dokulme gorunur sonra kendini yeniler
Suheyda_42 Saitkereminannesi Bunu bilmiyordum acaba bı sıkıntı var diye kaç gündür aklımdan çıkmıyordu
Suheyda_42 Balkizlarim Yok hiç kesmedim kaynanam çok ısrar etti keselim diye ama kıyamadım kızımın saçına
Saitkereminannesi Suheyda_42 Normal kuzum üzme kendini kel kalmisti neredeyse oğlum geri çıktı htta yaşına girmeden bagliyorduk
Suheyda_42 Balkizlarim İlk olunca insan herşeye endişeyle bakiyo bide 5 yıllık bı tedavi süreci de olunca daha da degerleniyo galiba 😊
Okuroya Suheyda_42 benim kızımın da o aylarda komple döküldü resmen kel kaldı sonra tekrar çıkmaya başladı. Şuan bağlamıyor saçı kısa da olsa 😁
Melikeeeecansuu Suheyda_42 her bebekte dökülüyor benım oglumun arkası kel gıbıydı 🤣 uzadı sonradan. Bende tras ettrdım amerıkan tarzı tras gürlestı kel kalan yerler