Biraz sabır güzel anne 🌼 ne kadar erken alistirirsan senin için o kadar iyi olur. Bebeğim doğduğu zamaarsa bende mamajoo biberon kullandım bikac sefer. Emdi mamayı biberon ile verdim sonra korktum meme reddi olur diye kaşık biberon ile verdim yavaş yavaş komple kestim sadece emzirdim