Merhaba anneler ben bir sorunumdan bahsetmek istiyorum sizlere.Kizim 19 aylık ve asla oyun oynamayı oyuncak oynamayı sevmiyor bu yüzden de sıkılıp sürekli ağlıyor her türlü oyuncakları denedim bilisimsel ve gelişimsel oyuncaklar aldım ama asla oynamıyor bakıyor iki dakika sonra atıyor asla oynayıp zman geçirmiyor.Bu durumda onu oyalayacak canı sıkılmadan eglenecegi ne yapabilirim fikri olan varmı