Kizlar bebegim 4 5 ayliktan beri havalar güneşli olsa disari cikartiyoduk esim de yuzunu güneşe tutardu d vitamini almaliymis hala da öyle gecen ciktik yine yuzunu gunese tutuupr dedim gözüne zarar verirmis kataraktpik sebebeiymus güneşe bakmak dedim. Yok oyle bisey dedi. Ben mi yanlisim esim mi. Her ciktimda icim daraliuor iyice