Merhaba arkadaşlar 4 ay 15 günlük kız bebeğim var arabayla bi yere gidemiyoruz çünkü arabanın kapısını açar açmaz anlayıp çığlık kıyamet ağlıyor ve susturmam mümkün olmuyor önceden arabaya biner binmez uyurdu şimdi ise biner binmez aşırı ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum bebeği böyle olan var mı çözüm bulan yada