19günlügüz mastit oldum sütüm azaldı bi göğsümü ememiyo anne sütü veriyodum elimde vardı yoğun bakımda yattığı zamandan kalma onlarda bitmek üzere bebeğimde hafif sarılık oluşmaya başladı sanki napicam çok çaresizim biberonla anne sütü versemde uykuya dalamiyo herşey üst üste geldi çok yorgunum 🥺