Bende otribeninkini almıştım. Bebek küçükken aspiratore gerek olmuyor ve belli bir aya gelmeden de pek de doğru değil diye biliyorum kullanmanın aslında serum fizyolojik zaten temizliyor yeterince diye düşünüyorum. Çok kuru bir yerde yaşamamıza rağmen aspiratoru daha hiç kullanmadık. Bebeğim 3.5 aylık