Oykunil conformil mamalar bebeği kabız olunca kabızlık sorunu çözülsün diye yapılan mamalar. Eğer kilo alsın istiyorsanız onu kullanmayın bence. Birde ben bebeğim doğduğundan beri evolvia kullanıyorum. 3700 doğdu şuan 4 ay 17 günlük 9 kilo. Tabi ki kilo çok iyi bir şey değil ama ataklar, diş problemi, hastalık derken 2 haftadır zorla mama veriyorum. Yani zamanla atıyorlar o şişkinliği.