Deletedmom6262 merhabalar benim bebeğim de öyleydi.. şuan 2 aylık. Bırakınca ağlama krizine giriyordu. Saatlerce oturup oturmaktan yorulduğumu bilirim. Doktora götürdük. Zaten yapısı dolayısıyla çok gazlı bir bebeğim var. İyice gaz doluyor bu kadar kısa aralıkla ve sık sık emzirme dedi doktorum. 2 saatte bi dedi.. emzik önerdi. Şuan emzik kullanıyoruz.. en azından 2 saat olana kadar bebeğimi oyalıyor.