yookkdahaneler Kızlar oturamıyor derken desteksiz oturmasını beklemiyorum ama ek gıda başladım mama sandalyesinde bile sağa sola öne doğru eğilip geliyor normal mi acaba ? 4 aya girerken destekli oturtmaya başladım . İlk anneliğim tecrübesizim
Umay3840 yookkdahaneler tabıkıde nrml benm bebegım de 6 aya dogru dik otrmya basladı mama sanldayesnde hıc telas etmeyin ayrıca her bebek kendne özeldir kimi 5 kimi 6 kimi 7 de oturur
Prensesimmmm1 yookkdahaneler normal benim kızım da 5. Ayında oturamiyordu dediğiniz gibi sağa sola öne düşüyordu hemen hatta sen bunu hiç oturtmadn mi dediler bende destekli yarım yarım şeklinde dedim erken degilmi öyle oturması dedim yoo erken değil dediler benim ilk çocuğumdu diyenlerin 2 çocuğu vardı en az korktum niye oturamiyor diye 6. Ayında pat oturdu hemde desteksiz.
yookkdahaneler Eksilimon ay çok teşekkür ederim, korkmadım ama ek gıda ya başladığım için bi tereddüt ettim öne doğru yığılıp geliyor çok komik ve tatlı oluyorlar 😊