Merveaydinn Canım anneler bebeğinizde gaz problemi ne zaman azaldı ve ne zaman bitti henüz 46 günlüğüz gece gündüz ağlama krizleri, ıkınmalar,hiç uyumuyor oğlum 😔
Zeynep4646 Merveaydinn bizde aynıydık gaz damlası kullanılıyorduk az da olsa fayda ediyordu 3 aylık olimca gaz damlasını da bıraktık ve azalarak bitti şu an çok şükür arada bir oluyor ama o da normal eskisine göre çok iyi 3. Aya kadar sabredin ondan sonra rahatlarsıniz inşallah bitmese de azalacaktır
Aysglshn Merveaydinn sağlık ocağınn verdiği d vit inanılmaz gaz yapıyor önce onu bıraktık ocean geçtik. Son her ıkınma ona yardm ettm bacaklarunı iterek. Gün içinde hep masaj yaptım ki geceye birikmesn gazı dye. 2 aylıkken kendi işini kendi görmeyr basladı. Yediklerme dikkat bile etmiyorm artık masallahı var. Hı tabi gaz damlasıda kullandk
Merveaydinn Zeynep4646 inşallah 🙏🏼 denemediğim Gaz damlası kalmadı ama hiçbiri fayda etmedi bize maalesef
Ninfea Maalesef bizde aynı durumdayız bebeğim 40 günlük. Gaz sancıları var gece gündüz adam gibi uyku yok uykusunda inliyor ıkınıyor. Biogaia ve Nurse Harvey’s kullanıyoruz pek faydasını görmedik. Allah yardımcımız olsun, bitecek diye bekliyoruz
patiseverr_ Ninfea bende bıogıa kullanıyodum zerre fayda etmedı metsıl aldım cok daha ıyı geldı . Bıogıa o kadar pahalı olmasına rağmen asla bı halta yaramadı
elifcaann Ninfea sab simplex öneririm biz çok memnun kaldık. Sabah akşam 20 damla. Biogia yı 3 ay devam etmek gerekiyor ilerleyen yaşlarda kolon kanserini bile engellediği söyleniyor.
Zeynep-hazar Aysglshn gaz yapıyor degilmi bende başladığımdan beri çok gazlı oldu diğer aldığınız ücretli mi
Aysglshn Zeynep-hazar evet ama hem pahalı değil hemde 3 ayşık oldu hala kullanıyoruz. Dr sorun o önerir zaten
Zeynep-hazar Aysglshn devitte ikinirken gaz çıkarırken kaka yaparken çok ağlıyor 3 4 gundur gözlemliyorum
Aysglshn Zeynep-hazar yalan olmasn 48 ya da 58 di galiba. ocean d vit eczacıya yeni doğan olduğunu belirtin . Fiyatnada netten bakın eşim almıştı
Ninfea patiseverr_ valla bugün bana da metsili önerdiler. Probiyotik damlalardan tutun da anti-kolik biberonlara varama dek gaz için harcadoğım para ile yol yapılırdı 😂 hani faydasını görsek hiç önemli değil de çuvalla para yatırıp zerre fayda görmemek de çok bok bir durum af edersin. Metsil alıcam en temizi. Bir de ciddi ciddi sağlık ocağınım verdiği D vitamini gaz yapıyor sanırım. Allah’ım sabır yaa.
elifcaann Merveaydinn sab simplex sabah akşam 20 damla. Biz çok faydasını gördük. Biogaia yı ihmal etmeyin günde 5 damla 3 ay kullanması lazım ☺️
patiseverr_ Merveaydinn bız meşgulüm faydasını gördük az da olsa baya rahatlattı benım oglumda cok gazlıydı ama suan azaldı