Kızlar günaydın bebeğim 49 günlük ilk doğduğu zamanlar altından en az 7-8 kere kakalı bez alırdık ama az az yapmış olurdu yaklaşık 1 -2 haftadır günde 1 ya da 2 kere kakalı bez alıyoruz ama bezleri baya doldurmuş oluyor herhangi bir sorun teşkil eder mi sizce