Merhaba sevgili anneler.
Bebeğim 9 buçuk aylık. Ek gıdaya başladığımızdan beri önüne ne koyarsam koyayım el ile yemiyor. (muz, kek gibi şeyler denedim maşallah onları az da olsa yiyiyor, sağlıklı şeyleri oynayıp yere atıyor) bu aralarda dişten midir nedir asla kahvaltı etmek istemiyor ve ben bebe bisküvisi karışımı (bulamaç denilen) yapmak istemiyorum. Çorba türü şeyleri tüketiyor fakat katı gıda oldu mu yarım saatlik yemek 1.5 saate çıkıyor. E tabi itiş kakış. Bu durum düzelir mi? Hiç yemeyecekmiş gibi. Gerçek üzüntünün ne olduğunu bebem yemek yemeyince anladım 🤦🏻♀️