Nur76 Boncuk21 bem kullandım guzel süt yapiyor ama goguslerim patlayacak gibi oluyordu oyuzden bikac kez icip birakdim
Mmsrmsfsy Ben ilk üç ay kadar kullandım sonra sütüm orantısız şekilde aşırı artınca bıraktım. Kişiye göre değişir sanırım ama bana çok süt yapmıştı. Ama ben tadını sevemedim bir acayip kokuyor