10 ay 4 günlük oğlum. Uyku eğitimimiz yok. Kucakta uyuyor. Ama aşırı hareketli. Deliksiz uyku yok bazı geceler 1 kere kalkıp mama içiyor, bazı gecelerde de bir kere kalksın 5 dk da bir uyanıyor. Çok yoruluyor ondan mı acaba ? Gece uykuya yatırmak ayrı işkence. Sizde durumlar nedir ?