Yeniannecikkk Sleepynin bezlerini doğumumdan beri kullanıyorum. Hiçbir sıkıntıda yaşamadık. Ama bu yeni bezlerinin kalıplarının küçük olduğunu düşünüyorum. Eski kalitesi de kalmamış sanki. Böyle bir kıyaslama yapan var mı acaba?
Epifenomen-gkc Yeniannecikkk 5 numara külot bez kullanıyorum aynı sıkıntı bende de var bir kere bile sıkıntı çekmediğim bez kaç defadır hem sızdırıyor hem pisik yapmaya başladı
birtutamsac Yeniannecikkk evet zamlardan sonra sleepy de kaliteyi düşürmüş iki bezde var elimde eskisi daha kalın bunu inceltmişler. Sanırım baby turco ya geçecem yeni bezde pişik sıkıntısı olmadı ama çok beğenmedm