Hiç kafanıza takmayın. Kızım bir doğdu, tövbeler olsun dedim kafası böyle mi kalacak. Doktorum, normal doğan bebeklerin kafaları böyle oluyor ilk başta zamanla düzeliyor dedi. Ki 2 aylık olduğunda anneme kafası hala aynı demiştim. Şimdi 8.5 aylık o kadar güzel ki kafasını ayrı seviyorum 🥰 Düzelecek yani güzel anne müdahale etmeyin. Hep de aynı pozisyonda yatırmayın.