Deletedmom_21 5 aylik oglum kabiz cok azicik yapıyor yapsa bile tas gibi yapıyor 4 gündür böyle sünnet olduğumuz için doktora gidemiyoruz yardim edin ne yapayim sürekli agliyor cani yaniyor
Senn12 Deletedmom_21 dulcosoft al icir 8 ml gunde 1 defa meyve suyu yap karistir ver tesekkur ediceksin
cileklisakiz Deletedmom_21 sakın ihmal edip beklemeyin biz aynı hataya düştük şuan poposunda çatlak var ve çok acı çekiyor
Deletedmom_21 Senn12 eczane de mi satiliyor canım herhangi bir sikibti olmaz değil mi daha ek gidaya gecemedik meyve suyuyla veremem ki
Senn12 Deletedmom_21 he o zaman eczaneye sor ona gore al tam emin degilim cunku duphalac ya da sana bu soyledigimi onerirler eczacilar hemen git eczaneye de bir sor cocuk kivranmasin daha fazla ama eger dulcosoft icebiliyosa 2 saat icinde cocugun rahat edicek inan
Deletedmom_21 Senn12 tamam canim cok tesekkur ederim gideyim hemen de eczaneye yavrum sunnet agrisi bi yandan kabizlik bi yandan mahvoldu
cileklisakiz Deletedmom_21 kötü olmuş ya çok geçmiş olsun çatlak çok çok önemli eğer belli bir süre içerisinde geçmiyorsa kronikleşiyor ve iyileşmiyor büyüdüğünde ameliyat ediyorlar
cileklisakiz Deletedmom_21 Fito ve anestolmu verdi. Bize bunları karıştır sür demişti ama geçmedi 2 gündür doğal zeytin yağı sürüyorum yara iyileştirici özelliği varmış ve yumuşak tuttuğu için yırtılma riskini aza indiriyor. Bizimde haftaya kontrolümüz var bakalım ilaç değiştirmesini söylicem sizede çok geçmiş olsun
tospikmomm Deletedmom_21 kabızlık için fitil var al evde bulunsun kansuk galiba adı bence herkesin evinde olması gerek benim oğlum da 4 gün yapmamıştı onu verdim rahatladı yavrum
Deletedmom_21 cileklisakiz saol kuzum benim bizede aynisini o kremden verdi geçtiydi simdi yine başladı sizede cok gecmis olsun