Merhaba . Oğlum 1 aylik. Antalyada yasadigimiz icin surekli evde klimayla ısınıyoruz. Gündüz hic bi sorun yok fakat gece odaya aldıgımda sabaha karsi burnu baya tıkanıyor hırıltılı nefes alıyor. Gündüzden odayi iyice havalandiriyorum nem orani %50 civari sicakligi 22yi de gecmiyor ama anlamadim. Neden olabilir acaba var mı bilen ne yapmam gerekir?