Halilannesi
Kendimi bildim bileli iphone kullanirim. Islemcisi oldukca hizli, kamerasi hepsinden daha iyi yani net. Hem kapali kutu virus vs bugune kadar hic yasamadim. Iphone 8 le ayni yazmis bi arkadas ozelliklerini ama iphone x le ayni desek daha anlamli olur. :) Tasarima zaten kimse laf edemez.