Destinaaa Ben Arkadaşlar 4 sene önce 0.40 carat pırlanta yüzüğümü 2250 tl ye almıştık şu an da aynı mıdır değeri, yükselme olabilir mi altın gibi ?
Kubra27 Destinaaa eşime sordum canim pırlanta al sat arasında yari yariya düşmektedir ama dört yıl geçmişse kar olmuştur diyor
ZMK Destinaaa görümceme sevgilisi zen den 0.50 karat baget almış 12 bine ama satarkenn o fiyat etmez bence 0.40 karat vardır 9 bin
Albertosss Kubra27 canım eşine sorarmısın devletin bu altınla alakalı haberleri nedir anlamadım ben meşhur yastık altı altınlar muhabbeti varya ?
1Emirbebek minikturta vallahi benimki de 2018 ekimde 0.30 Karat 4900 TL ye alındı storks’tan.Sanirim kaziklandik🥴
Destinaaa minikturta Eminim sertifikasında yüzüğün özellikleri yazıyor bluediaomond o markalar baya kazığa satıyor biz de bakmıştık sonra kuyumcudan aldık
minikturta 1Emirbebek ya bilmiyorum anlayamadım kuzeniminki öyle karati 0.40 ’di sanırım tee o zaman eniştem ona 12 milyara almıştı bende anlayamadım 😂
BEYZANUR53 1Emirbebek Heer kuyumcu kendine kar payı koyuyor özellikle bluedayment zendayment Atasay gibi marka firmalar ürünü fazlası ile.kar adres veriyor . İsterseniz 1 çeyrek alın onda bile en az 20 tl fark istiyorlar.
minikturta Destinaaa ha anladım şekerim yok tamam nedenini anladım işleyişleri farklı renklerine göre de fiyat değişiyor
Zynpmom Kubra27 canm bende başka bişey sorayım eşinden öğrenir misin 🤗 bileklik gibi bişey almak istiyorum kuyumcudan ama satarken çok zarara uğramasın . Kelepçe bileklik vs de olur ama normal bilezik istemiyorum takamiyorum yani . Nasıl bişey alsam hem zarar etmem iyi olur canm ?
Kubra27 Zynpmom Malesef canim bütün bilekkliklerde işçilik varmış egerki zarar etmek istemiyorsan bilezik alabilirmissin.yurt içi siparişleri oluyor sayfasını ziyaret etmek istersen söyleyebilirim insagram hesabını 🤗
tospikmommy Pırlanta yüzüğü sertifikası oradan bozuyorlar mi ben sertifikasını kaybettim satarken bir sorun olur mu değerinde falan