Merhaba sevgili anneler kızım 14 aylık yürümeye yavaş yavaş başladı çok şükür ama hic konuşmuyor sesler çıkarıyor bazen ama anlamlı değil adı seslenince bakıyor kule yapıyor ya da halkalı oyunu yapabiliyor sesli oyuncakları seviyor çalıp sallanıyor kendince ama daha kendi kendine alkış yapmıyor tanıdıgım çocuk gelişimci var sizce ona göstermeli miyim oyuncaklarla arası iyi ama konuşma konusunda çok sıkıntı ve çok üzülüyorum napmalıyim fikri olan var mı acaba