Kubra0603 doktorlar her düşen bebeğe tomografi çekmiyor, eğer tomografi çekilmesini gerektirecek belirtiler gözlemlerse işlem yapılıyor, bebeğiniz çok küçük acısını ifade edemeyebilir, ben olsam bi götürür içimi rahatlatırdım, özellikle geceleri de yanınıza almamanızı tavsiye ederim uyku yarı ölümdür derler bilmeden bebeğinize zarar verebilirsiniz.