Asafemir 2 ayın içindeyiz doğum yapalı sanki adet gibi pedimi batırıyo ama koyu siyah gibi böyle akıntım oluyo normal mi acaba bi kaçgündür devam ediyor ?
Nimettyavuz Asafemir ayni durum bende de soz konusu 2 ay oldu dogum yapali son 4 5 gubdur boyle ama doktora gitmedim henuz adet goruyorumdur diye🙈
Mervee__mehmett__ Asafemir bnde 2 ay oldu dogum yapali ayni sekilde bnmde ole oluyir 1 haftadir bugunde tam ic camasirim kirlenmişti dedim belki adet olacam olmadim da blmym artk neden böle oluyor
Asafemir Deletedmom280 adet kokusu gibi peçeteyi sürdüğümde hafif pembe gibi ama birikimce pette kopkoyu oluyor canım
Eylul2018 Asafemir parça kalmışsa siyaha döner ve kanamanız bitmez ara kanamalar olur. Kontrole gittiniz mi ? Gittiyseniz de adet olucaksınız belki de ama ara kanama olmaz 👎🏻 belki de başla bi sorun vardır kist gibi
Asafemir Eylul2018 kontrole gittiğimde 40 günlük muayenesinde alttan bakıldı ultrasonla bi sıkıntı yoktu. Adet olmadım henüz sanırım adet olma belirtisi
Mervee__mehmett__ Asafemir bilemiyorum artk bn 40 gün hatta 40 dan sonrada halada lekelenme oluyor 2 haftada bir oluyor böle kahverengi çamurumsu leke 2 bucuk aylik olacaz halda da devam ediyor
Asafemir Mervee__mehmett__ benimde ilk oldu dün bitti bakalım nolucak hap yada iğne kullanıyommusun korunmak için