Merhaba kızlar bebeğim yakında 5 aylık olucak. Son 2 haftadır bebeğimi uyutup beşiğine koyduğumda sürekli kendisini (kafasını) sağ tarafına doğru gerip atarak ağlayarak uyanıyor. Uyutup koyuyorum 10 dakka geçmeden yine aynı şeyi yapıyo. Çok yoruldum gündüzleri zaten doğru düzgün uyuyan bi bebek değil, geceleri böyle olunca uyku uyuyamıyorum ve dinlenemiyorum. Neden böyle oluyo yaşayan varmı bu olayı