Merhaba anneler benşm kızım 2 yaşına girdi 1 ay oldu nersen bakılırsa 3 aydır falan bezinden rahatsız oluyor ama erken diye kesmedim bezi şimdi ise 1 haftayı geçkindir altındaki eşoftmanı pijamayı indirip zıbınını açıp bezini çıkarıyor ve parkeye yere vs idrarını yapıyor ben bi işle meşgulken yapıyor bunu başına gelen varmı ya ben nasıl yol izleyeceğim?