Bugün kızımı sütten keseli 1 hafta oldu. Sağlık ocağındaki ebeler demişti ki sakın sağma bol bol soğuk uygulama yap süt öyle öyle geri çekilecek demişti bende hiç sağmadım ilk günler çok şişti ve ağrı oldu ama devamlı soğuk tutup şuan ağrı falan kalmadı şişlikte biraz indi. Fakat göğsümün bazı yerleri sert sert kaldı durduğu yerde herhangi bi ağrım yok ama dokunduğunda o sertlikler biraz acıyor. Sizce süt geri çekilir mi yoksa mastit falan mı oldum ben ? Böyle bi durum yaşayan var mı ?