minikcivcivinannesi Kızım 5 buçuk aylık zimaks şurup kullanıyoruz 2 gündür. Bugün akşam ishal oldu. Saat geç olduğu için doktoruna yazamadım yarın yazayacağım. Bu ilaçtan bebişine kullanıp ishal olan oldu mu acaba
Bitikmomi minikcivcivinannesi biz 2 kere kullandık ama tam tersi ishal olduğu için kullandık. Antibiyotikler ishal yapabiliyor ama
incila minikcivcivinannesi antibiyotik ishal yapar. Probiyotik kullanmanız gerekir, simbiosis vermişti bize kullandık düzeldi
minikcivcivinannesi Bitikmomi teşekkür ederim 🙏🏼 idrar yolu enfeksiyonu çıktı o yüzden kullanıyoruz bizde
Beybikolarr minikcivcivinannesi bizde kullandık idrar yolu enfeksiyonu için ishal olmuştu ama çok değil bırakınca geçmişti
Sonsuzmutluluk minikcivcivinannesi Antibiyotik ishal yapıyor malesef bolbol emzirin emiyorsa mama ile besleniyorsa sıksık mama verin
Mete-35 minikcivcivinannesi bizdede aynı sorun ve kusma oldu ..sizde kusma oldu mu ,ne kadar sürede ishali geçti
minikcivcivinannesi Mete-35 3 gün falan kustu antibiyotik kullandıktan sınra bidaha kusmadı ishal de olmadı