Doğduğundan bu yana kullanıyorum prematüre doğdu conformil kullandım şimdi şükür 9 aylık oldu normal Aptamil ile devam ediyoruz gaz ve kabızlık yok kabızlık olduğu zaman kuru kayısıyi sıcak suda bekletip robottan çekip iciriyorum rahatça yapıyor şükür