fairytaleofthestars Biberonla da versem sağdığım sütü, emzirsem de aşırı heyecanlı çekiyor böyle olunca da genzine kaçıyor her besleme vakti bi ekşın bi korku bende. Var mı böyle olan biz 3 aylığız.
Minikkizimmm fairytaleofthestars Var biz 😅 Yeminle bende emdirirken biberonla verirken korkuyorum. Sürekli boğazına kaçıyor. Ama bu aralar buldum çözümü. Biberonla iki çekmede ağzından hafif çekiyorum. Onu tutunca bidaha. Memedede nefes nefese kalınca anlıyorum çok geliyor aynı şekilde onuda hafif çekip geri veriyorum agzina bu aralar iyi Bu arada 70 günlüğüz
gzem_ctyk fairytaleofthestars kaç saatte bi veriyorsunuz şekeri düşüyorsa ondan hızlı emiyor olabilir.
Sudee96 fairytaleofthestars heyecanlanması bence iyi bir şey yani ben öyle biliyorum demekki gayet güzel doyuyor emmeyi seviyor
fairytaleofthestars Minikkizimmm Niye böyle yapıyorlar ki? Vallahi her besleme vakti korkuyorum🤭 sanırsın aç bırakmışım, önünden alıyorum🤷🏻♀️😂
fairytaleofthestars gzem_ctyk açıkcası geceleri uyandırmıyorum artık kendine bırakıyorum mesela 7de besledim, ardından 11de besledim şimdi de 2de besledim
gzem_ctyk fairytaleofthestars uykudayken en fazla 4, uyanıkken de 2 saati geçirmeyin daha küçük olduğu için çabuk acıkıyorlar. Şekeri düştüğü içinde hızlıca içmek istiyor tıpkı bizimde düşünce yemeğe saldırdığımız gibi ☺️
Tweetyy fairytaleofthestars ahahah var bundan bende de 😄 tıkanıyor yavrum emerken. Arada memeyi ağzından çekiyorum dinlensin diye bide ağlıyor 🥲😄
fairytaleofthestars Tweetyy ben de öyle yapıyorum nasıl sinirleniyor ağlıyor😅😅😅ama yapmazsam genzine kaçıyor yine sinirlenip ağlıyor
Almi4134 fairytaleofthestars doğduğundan beri gencine kaçar hele ilk bir ay mosmor olurduk.. sonrada anladim ki sutum tazyikli geliyormuş.. once biraz sagıyorum sonra veriyorum ilk tazyiki geçince slmiyor boğazını.. bazen unutursam yine aynı furya
tostosata Yaa bende sandım bi tek benm bebeğim öyle Ay diyordum ciğerlerin de nefes mi yetmiyor 😁 şu ann acayip iyiyim 😁😁😂😂
Hilalderin fairytaleofthestars aynisiyiz cNimm 24 gunluk bebegim oyle bir biberonla sütü cekkiyorki goren derki dogdugundan beri aç bu cocuk.Hatta heyecandan sütü boğazina bile kaciriyor
Seymaalissa Aynı durumu bende yaşıyordum eczaneden yeni doğan biberonu aldım antikolik . Çok işe yaradı hiç tıkanmıyor kızlar deneyin bence
Gmznr2909 fairytaleofthestars benim oğlum da çok acıktığı zaman yapıyor 🤣 hatta mama için ağladığı zaman biberonu emmeye başlayınca hızını alamayıp biberonu çıkarıp bir posta kızıyor bana söyleniyor emmeye devam ediyor bizde 4 ay 18 günlüğüz