Mom62536262 Yazin Türkiye de olacagim oglumu sunnet ettirmek istiyorum fiyatlar nedir kac gune iyileşir ağrısı cok olur mu narkozmu uyusturarakmi yapiliyor kac saat sürüyor bilgiledirirmisniz güzel annelr 💐
Mom54554 Mom62536262 bende bilgi istiyorum sünnet hakkında, fiyat vs özellikle Ankara’da 🙏🙏🙏 yazın bizde gelince orda yaptırmayı düşünüyoruz
1Aybarsmom Mom62536262 Ben oğlumu Ankara/Mamakta sünnet ettirdim 700 TL 10 dakika sürdü klipsli sünnet ettirdik. Sadece 1 gün zorluğu oldu uyuşukluğu geçince ağlamaya başladı o kadar.
ah_uzumlu_kekim Mom62536262 bizim Beleş 😂 bi tane tanıdığımız sünnetçiydi ilk doğduğu zaman sünnet ettik ücret almadı benden hediye olsun dedi😂
1Aybarsmom Mom62536262 Dikişsiz sünnet deriyi kesiyor klips takıyor 3 gün öyle duruyor 3 gün sonra klipsli çıkarıyorsunuz. İnternetten bakabilirsiniz. Bebekler veya çocuklar uyanıkken sünnet ediyor sadece o bölgeyi uyuşturuyor. Biz çok memnun kaldık
kitapkurdubebeninanasi Mom62536262 geçen sene evde lokal anesteziyle dikisli yaptirmistik 600 tl ye. Oğlum 2 aylık bile degildi. Ama masallah sünnet oldugunun ertesi günü huzursuzlugu gecti. 6. Günde de dikisleri atmaya basladi. Üstelik hiç bardak kullanmadim. Pansumansiz ilacsiz atlattik.
kitapkurdubebeninanasi Mom62536262 genelde sünnet olan bebeklerin pipisinin üstüne bardak koyuyorlar bi yere degmesin diye. Ama bizim doktorumuz ilac sürdü bezini kapatti daha hızlı iyilesecek bu sekilde dedi ve öyle de oldu
marscicegi Mom62536262 pipi beze yapışmasın diye bezin içine koyuluyor pipi ortaya alınarak, yapışıp ağrı yapmasın diye, İstanbul anadolu yakasında bir özel hastanede 600 e yaptırdım 3 ay önce, hiç sünnet olduğunu bile anlamadık biz, çabucak iyilesmisti
Mom62536262 kitapkurdubebeninanasi marscicegi Hmm anladmm kusura bakmayn bilmiyodum boyle bisey 😊 anlamadığım konu bardagi pipiye koyuldu ciş yapinca bardagami doluyor 😄 gece gece sıyırdım
kitapkurdubebeninanasi Mom62536262 ahahhaa hiç o kadarini düşünmemiştim yani biz bardak kullanmadik o yüzden sorunuzu cevaplayamiyorum🤣
marscicegi Mom62536262 hayır 😂bardağın dip kısmını da kesiyorsunuz nasıl anlatsam bilemedim, boru gibi düşünün ya pipiui ortaliyorsunuz, çiş gene beze gidiyor 😂