Kızlar kızım 18 aylık uyku iştah hic yok geceden saat başı mıyklıyor kalkıyor ve en önemlisi aglayarak uyanıyor 😪 istediği olcak olmazsa vuruyor kendini yere atıyor çığlık çığlıga😔 ve hep kucağımda evin içinde öteki odadan diğer odaya kucagına aldırıyor babasına bile gitmiyor kendi kendine desen oynamak yok bu atakmı 2 yaş öncesi sendrommu yaşayan varmı?