Kızlar iyi geceler biraz uzun olacak ama şimdiden okuyup fikir verecekler için teşekkür ederim diğer postlarımda konuştuğum arkadaşlar bilir az çok bi hamilelik yaşıyorum zannederken kimyasal gebelik olduğunu öğrenmeden önceki gece 28 aylık oğlum ateşlenmişti çarşamba gününü devlet hastanesinde geçirdik kanında enfeksiyon var dediler ve antibiyotik yazıp gönderdiler idrar tahlili temizdi o gece ben gebeliğin sonlandığını öğrenip eve geldikten sonra sabaha karşı bebeğimin ateşi 40.8i gördü takibimizi yapan özel hastanedeki doktorumuza götürdük apar topar orada tüm kan tahlilleri yapıldı influenza testi yapıldı negatif çıkınca kan tahlillerinden şüphelenip covid testi istediler bu arada serum ve ateş düşürücülerle o gün bizi akşama kadar hastanede müşahadede yatırdılar gece evimize döndük 37.3 ateş ile gecemiz rahat geçti cuma sabahı tekrar 39.8 ateş ile ishal başladı 5 sulu dolu dolu kakası oldu doktorla görüştüğümde artık hastaneye yatırmamız gerektiğini söylediler o sırada eşim işten gelene kadar bulunduğumuz yerdeki özel muayenehanesi bulunan çocuk doktoruna götürdüm kanında enfeksiyon olmadığını kan tahlillerinin temiz olduğunu ve periyodik ateş teşhisi koydu bize tedavisi ise iğneymiş iğnesini vurdu ve ishali toparlayabilmek adına probiyotik başlattı ateşimiz düştü şükürler olsun ishalimizde kesildi fakat dün öğlen uykusundan kalktığında bebeğimin yüzünde ve boynunda kalemle yapılmış gibi benek benek noktalar farkettik ve git gide çoğalmaya başladı sırt ve ön gövdesini kaplamış durumda yarın saban tekrar doktora gideceğiz ama artık bebeğimde bende eşimde çok yıprandık günlerdir çocuğumun başı kalkmıyor sürekli yatıyor aşırı huysuz mutsuz iştah sıfır en sevdiği şeyleri yapmıyor ağzından emziğini çıkarmak asla istemiyor bu arada bebeğim 1 yaşından beri belirli arkalıklarla sürekli yüksek ateş yaşıyordu bu öyküye bakılarak periyodik ateş teşhisi koyuldu günlerdir nöbetleşe eşim ile birlikte başında bekliyoruz şimdide 6.cı hastalıktan şüpheleniyorlar bu benekler yüzünden yoruma fotoğraf ekleyeceğim buraya kadar okuyan arkadaşlara teşekkür ederim uzun oldu karmaşık yazdıysam kusura bakmayın hakkınızı helal edin 🙏❤️I