lgsya Hiçbir fikrim yok oto koltugu almak ıstıyorum hangı özelliklerine bakmam lazım . Yada kullanıpta gereksız gören alma dıyen varmı yada gereklı bırseymı ?
yigitinaannesii Canım ben kullanıyorum. BeSaFe izi comfort kullanıyorum. Çok çok memnunum. Gövdesi çok yüksek ve camla birebir. Bebeğim hep yolu izliyor. Uyuyor ve kademeleri çok güzel. Uyuduğunda yatar gibi ayarlayabiliyorum