Elisaeda0712 Kızlar iyi geceler, Bebeğim galiba kabız oldu dünden beri ıkınarak kaka yapmaya çalışıyor 1 kere çıkardı ama hala ıkınması devam ediyor. Hafif ateşi ve devamlı uyku hali var inliyor. Kabızlıkta olur mu bunlar?
Kiziveannesii Sürekli kabızlık yaşayan bi kıZ annesi olara böyle bi belirtiyle daha önce hiç karşılaşmadım bu arada 16 aylık