ozge12 Bebeğim 20 günlük birgün arayla duşunu aldırtıyorum. Birgün yıkıyoruz birgün yıkamıyoruz her duşta göğüslerini ovuyoruz ama geçmiyor . Göğüslerinde sanki bilye var çok sert başka neler yapılabilir geçmesi için 😏
Deepmom ozge12 bununla ilgili bir yazı okumuştum bebeklerinizin gogsunu sikmayin sakin diye yami devamini hatirlamiyorum ama arastirin isterseniz yada bir doktorunuza danisin
elifalyamom ozge12 ellemeyin çünkü iltihap yapabilir demişti doktorum. Kendiliğinden geçiyormuş, bizimkisi de kendiliğinden geçti☺️
Aryasmumy ozge12 anneden geçen hormonlardan ötürü memede şişlik kızlarda vajinadan kanlı akıntı gelmesi normal geçiyor bir haftaya ovmayın ellemeyin lütfen geçecektir endişelenecek bir durum değil
Jelibon ozge12 anladım canım 1. Ay aşısı için gidince sağlık ocağına sorarsın o zamana kadar kendi haline bırakman daha iyi.
ozge12 Aryasmumy uyumuyor bebeğim hiç sürekli ağlıyor göğüsleride öyle olduğu için acaba omu sancı yapıyor da o kadar ağlıyor diyorum 🤔
Aryasmumy ozge12 hayır ağrı gazdan olur genelde gaz masajı yap gazını çıkarmayı dene emzir altına bak bunlardan biri de sebep olabiliyor ağlayıp uyumamalarına vücuduma bak çok sıcak ya da üşümüş de olabilir anlayacaksın zamanla bebeğin neden ağlıyor endişelenme yeterki
beseranne Göğsündeki süt sıkıldığı için yoğun bakıma kaldırılan bir bebek olduğunu anlatmıştı hemşire bir tanıdığım. Aman ne olur ellemeyin
ozge12 beseranne 😱😱allah korusun rabbim hiçbir evlada göstermesin yoğun bakıma girmeyi🥺ellemem bi daha teşekkrler
Fatosveaselbebek ozge12 hanfendi kesinlikle ellemeyin sizden bebege geçen hormonlardan dolayı göğüs sis kalıyor Benin bebegim 30 günlük baya sıstı doktor elleme dedı yağı bıle oraya sürmem kalıcı olur dedı suan indi şişlik çok şükür sızde ellemeyin kalıcı olur göğüsleri
ozge12 Fatosveaselbebek ay allah korusun ya öyle kalmasın bilmiyordum bilgileriniz için teşekkürler 🙏🏻🙏🏻