Merhaba kızlar,
Bebeğim bu aralar eline bişey aldığında(almaması gereken) elinden yavaşça alıyorum ağlamasın diye gülüyorum ediyorum. Ama o sinirleniyor ve ellerime vuruyor. Ben şimdiye kadar ona hiç öyle bişey yapmadım yani şakadan da olsa ellerine falan vurmadım. Kızmıyorum da hatta neden kızayım ama sürekli sinirleniyor. İçgüdüsel bir davranış mı bu? Yoksa bu çocuk bunu nasıl öğrendi🥺