Yarından itibaren diyet+spora başlıyorum ama sıkı bir diyet yapmayı düşünüyorum uygulayan varsa neler yediklerinizi söyler misiniz 🥴 sabah sadece iki tane haşlanmış yumurta akşam üstü bir çorba yemeyi düşünüyorum sadece çok acıkırsam ara öğünde de meyve yerim diye düşündüm dayanabilirim umarım biraz motive olmam lazım bu aralar çok aşırı yiyorum beni zorlayacak baya ama yapmam lazım özellikle tatlıdan vazgeçmeliyim sizler canınız tatlı isteyince nasıl bastırıyorsunuz 🧐 soranlar olacaktır illa emzirmiyorum 🤣