Bebeğim çok kısa süre emiyor biberonla denediğimde 2 cc yi geçmiyor emmesi. Ek gıdayla da arası pek yok nasıl durabiliyor bu kadar az beslenmeyle anlamıyorum. Şimdide diş çıkarmaya çalışıyor emmeside zayıfladı enjektörle vermeye çalışıyorum ne yapsam bilemiyorum :(