Kızlar merhaba direkt konuya gireyim benim ilk doğumum maalesef tam bir işkenceydi çok şükür kızım sağlıkla doğdu ama ebeler tam 30 Saat karnıma bastırdılar hatırlamak bile istemiyorum.Size sorum şu 2. Doğumunuzla ilki arasında fark var mıydı? ben ikinci olursa sezaryen düşünüyordum ama zaman geçtikçe bir şans versem mi kendime diyorum ( hamile değilim korkumu yenmeye çalışıyorum 🙈)