Bebegim17 musmustlu sürekli taşırdı, 2 çişe balon gibi şişti. Çocuğun belini kesti, poposuna pişik yaptı. Yani asla değmez paranız çöp olur. Ucuz diye aldık ama elimizde patladı daha çok zarara girdik