Elesya beşiğin içine eğimli reflü yatağı da koymuştuk kendini kıpırdayarak kaydırıyordu ama 40 günlük çocuk dönemez diye düşme ihtimali vermedik uyuyordum ama lohusa anne olduğum için kulağım hep çocuktaydı küt diye bir ses duydum sonra acı acı ağlama bi kalktım yerde yatıyor yüreğim çıkmıştı hiç bu kadar korku, üzüntü, endişe yaşamamıştım yerlere atmıştım kendimi ağlamaktan çok panik olmuştum evde kaos çıktı hemen hastaneye götürdük hem yenidoğan hem bıngıldak kapanmamış yüksek bile değildi halbuki ama o korku bana yetmişti hastaneye bi girişim oldu ağlaya ağlaya hemşirelere düştü diye anlattım hemen onlarda telaşlı bi şekilde doktora götürdüler bizi doktor da 1 metre kadar yüksekten ya da camdan falan düştü sanmış o kadar kötü ağlıyordum yani ama çok şükür bir şey olmadı allah koruyor tabi önlem almakta önemli