Dolap32158 şöyle söyleyeyim benim cocugum cok iştahsiz bir bebekti. Biz ek gidaya 1 yasinda başlayabildik balik yagi ve vitamin sayesinde. 1 yasina kadar agzina kasik sokturmadı eline ne verdiysem 1 kere agzina sokmadi. Kilo alimi yok diye doktorumuz raporlu mama cikartti o sekilde 1 yasina kadar idare ettik. 1 yasinda olmadan hic bisey veremem dedi doktorumz hep. Mollersi 240 liraya aliyorum ama şisesi buyuk baya gidiyor inanki isterse 500 lira olsun yine alirdim yeterki cocuguma fayda etsin dedim. Faydasini gorduk ama ikisi birlikte kullaninca mi ayri ayri hangisi fayda etti istahına bilmiyorum. Suan 15 aylik ne verirsem yiyor. Asla begenmemezlik edip yemek seçmiyor. Tek sıkıntımz ek gidaya cok geç basladgmzdan cigneme problemi var. Onuda yavas yavaş cözuyoruz alisiyor günden güne.