Erdemir off çok iyi anlarım benim ilk aylar oluyordu ben sağıyordum valla yolsa hep boğzına kaçıyordu çocuğun ilk 3 ay göğüsler çok süt üretirmiş sonra bebeğin ihtiyacına göre düzelirmiş arkadaşım araştırmış söylemişti gerçektende öyle benimki 4,5 aylık şimdi normale girdi önce göğsüm aşırı şiş taş gibi olur acırdı hatta açar açmaz fışkırırdı şimdi normal sağma daha beter yapmadı merak etmeyin bence deneyin bebek rahat emsin süt varken mama almasın bebiş