Olurolur Bebeğin 9 aylık kaka yaparken ikiniyor kakası genelde yumuşak kıvamlı kabız değil çok şükür her gün yapar bazen geldiklerine bağlı katkıda oluyor ama ne türlü yaparsa yapsın ikinip yapıyor ikinirkrn kızarıyor bu normal bir durum mu ?
sarilokumumm Olurolur ek gıdada aldığı için normal bence oğlumda 13.5 aylık o aylardan beri ıkınması var çevremde arkadaşlarımın çocuklarında da gördüm
Liyaninannesiiii Olurolur 4 buçuk ayligiz bu zamana kadar hep öyleydi bende anlamadım gitti kabiz değil ama aşırı ıkıniyor
Olurolur Aysegul6648 bebeğim alerjik bir bebek bir de hala gazı ile uğraşıyoruz bugün bir an acaba dedim buraya sormak istedim çok sevindim normal olmasına o ıkınıp kızarınca ben karşısında kıpkırmızı oluyor içim gidiyor 😅
Aysegul6648 Olurolur aynen öyle kiprkirmizi oluyor ve zorlanıyor ikinirken bizimde hep bı kabızlık problemimiz vardı yapıyor ya deyip mutlu oluyorum 🤣
Olurolur Liyaninannesiiii 9 aylık hala devam ediyor normalmiş ileriye doğru dilerim daha rahat ederler küçükken yapması daha zordu o aylar hatırlıyorum sürekli emdiklerinden birde çok gaz birikirdi asla uyutmzdi gerçi şuan da dişler uyutmuyor